طراحی گرافیکی

  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

اصطلاحات مرتبط با طراحی لوگو

04 مهر 1401 توسط negar molarazi

اکنون که برخی از اصطلاحات برندسازی را مورد بحث قرار دادیم، بیایید به جزئیات طراحی برند شما بپردازیم.

پالت رنگ
این مجموعه اصلی رنگ هایی است که یک تجارت استفاده می کند. بارزترین مثال از یک پالت رنگ از UPS است، که حتی در برچسب خود به آن اشاره می کند “براون چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟” بسیاری از کسب و کارها برای متمایز کردن خود در صنعت خود علائم تجاری روی رنگ های خاصی دارند، مانند Home Depot و John Deere.

لوگو
لوگوی شما علامتی است که نشان دهنده کسب و کار شماست. شما نمادهای نمادین را می شناسید: طاق های طلایی مک دونالد، نایک swoosh و طاووس NBC. لوگوها می توانند از هر ترکیبی از گرافیک، تصاویر و کلمات تشکیل شوند.
هویت بصری
هویت بصری شما بیان بیرونی برند شماست. دارایی های برند شما، با هم، هویت بصری شما را تشکیل می دهند. هنگام برندسازی، بسیار مهم است که ابتدا تعیین کنید که می‌خواهید برداشت از کسب‌وکارتان چیست، بنابراین می‌توانید هویت بصری ایجاد کنید که این درک را ایجاد کند. بسیاری از بهترین مشاغل دارای هویت بصری بسیار منسجمی هستند - هویتی که در آن هر چیزی که شرکت تولید می کند از نظر ظاهر و احساس مشابه است.

علامت کلمه
علامت کلمه یا لوگوتایپ به سادگی نوعی لوگو است که فقط از متن ساخته شده است. نمونه هایی از لوگوتایپ ها شامل لوگوی کوکاکولا و لوگوی گوگل است.

اصطلاحات پیشرفته مرتبط با طراحی
حالا برای چیزهای سرگرم کننده. در اینجا برخی از اصطلاحات وجود دارد که ممکن است با آنها آشنا نباشید، اگرچه آنها مطمئناً هنگام فکر کردن و طراحی هویت برند شما مفید خواهند بود.

مهاجرت دارایی
این اصطلاح به فرآیند انتقال دارایی های برند شما بین قالب ها یا مکان های مختلف اشاره دارد. این یک اصطلاح فانتزی برای یک اقدام ساده است، اما ارزش دانستن آن را دارد، عمدتاً به این دلیل که باید مطمئن شوید که آرم، تصاویر و سایر دارایی های بصری شما همه ذخیره شده و در قالب با بالاترین کیفیت استفاده می شود.

لوگوی پویا
در طراحی، دو اصطلاحی که اغلب در تقابل با یکدیگر قرار می‌گیرند، «دینامیک» و «ایستا» هستند. استاتیک به معنای ثابت، یکسان یا بدون تغییر است و پویا دقیقاً برعکس است. یکی از گرایش‌های جدیدتر در طراحی، ایجاد یک لوگوی پویا است – لوگوی که می‌توان آن را تغییر داد و تغییر داد تا رویدادهای جاری، اخبار شرکت یا هر چیز دیگری را که نیاز دارید منعکس کند.

پیکسل
پیکسل (مخفف “عنصر تصویر") کوچکترین بخش جداگانه یک تصویر یا گرافیک است که در صفحه الکترونیکی مانند رایانه یا تلویزیون مشاهده می شود. هر چه تعداد پیکسل های یک تصویر بیشتر باشد، بهتر می تواند تصویر را نشان دهد، زیرا تعداد پیکسل های بیشتر، جزئیات بیشتری را به شما می دهد. تعداد پیکسل های یک تصویر را اغلب “رزولوشن” تصویر می نامند.

PPI و DPI
این دو مخفف به ترتیب به پیکسل در هر اینچ و نقطه در هر اینچ اشاره دارند. این اصطلاحات بسته به آنچه که به آن اشاره می کنند، معانی مختلفی دارند. هنگام بحث در مورد یک تصویر، PPI به تعداد پیکسل در هر اینچ در تصویر اشاره می کند. با این حال، هنگام بحث در مورد یک خروجی برای تصویر (مانند صفحه چاپ شده، مانیتور کامپیوتر، سنسور تصویر دوربین دیجیتال یا صفحه تلویزیون)، شرایط متفاوت است. PPI تعداد پیکسل‌های موجود در هر اینچ در خروجی‌های الکترونیکی را اندازه‌گیری می‌کند و DPI تعداد نقاطی را که چاپگر می‌تواند در یک صفحه فیزیکی چاپ کند، در هر اینچ اندازه‌گیری می‌کند. به طور کلی، تصاویر با پیکسل بیشتر در هر اینچ خوب هستند، زیرا هنگام چاپ تصویر با کیفیت بالاتری خواهند بود.
رستر در مقابل وکتور
این دو اصطلاح به گرافیک اشاره دارد - گرافیک شطرنجی (گاهی اوقات به آن بیت مپ می گویند) تصاویری هستند که در آن رنگ ها و خطوط به صورت نقاط روی یک شبکه مستطیلی نمایش داده می شوند. اگر یک گرافیک شطرنجی را بزرگ کنید، “پیکسلی” می شود، به این معنی که می توانید ببینید تک تک نقاط در تصویر اصلی کجا هستند. این ها معمولاً در فرم هایی مانند jpg، .gif و png. ذخیره می شوند. گرافیک های برداری برعکس گرافیک های شطرنجی هستند، زیرا می توان آن ها را به طور نامحدود کوچک یا بزرگ کرد بدون اینکه وضوح خود را در هر اندازه ای از دست بدهند. رایج ترین راه برای ذخیره فایل برداری به صورت pdf است.

مقیاس پذیر
این اصطلاح که اغلب برای توصیف یک تصویر یا لوگو استفاده می شود، مستقیماً به بحث شطرنجی در مقابل وکتور اشاره دارد. مقیاس پذیر به این معنی است که تصویر یا گرافیکی که استفاده می کنید در هر اندازه ای خوب به نظر می رسد، بنابراین در جلوی یک بروشور و به عنوان تصویر اصلی روی یک بنر قابل تشخیص و واضح خواهد بود. برای اینکه تصاویر شما مقیاس پذیر باشند، به احتمال زیاد باید در فرمت برداری باشند یا حداقل دارای PPI بسیار بالایی باشند. در زیر نمونه ای از تفاوت بین یک لوگو مقیاس پذیر و غیر مقیاس پذیر آورده شده است.
لوگوی سمت چپ مقیاس پذیر است، در حالی که لوگوی سمت راست در اندازه بزرگتر وضوح خود را از دست می دهد.

اصطلاحات مربوط به چاپ
بعد از اینکه هویت برند خود را طراحی کردید، باید آن را به مواد بازاریابی خود ترجمه کنید. اینجاست که سرگرمی شروع می شود، اما دانستن چند اصطلاح از دنیای چاپ برای اطمینان از موفقیت در مراحل طراحی و چاپ مهم است.

خط خونریزی
این همان لبه محصولی است که شما ایجاد می کنید. اگر محصول شما دارای تصویر پس‌زمینه یا رنگی است که می‌خواهید تا لبه آن کشیده شود، مطمئن شوید که درست تا خط خونی بالا می‌رود تا پس از برش محصول توسط چاپگر، از هرگونه فضای سفید احتمالی جلوگیری شود.

خط ایمنی
یادتان هست وقتی بچه بودید و به شما می گفتند داخل خطوط را رنگ آمیزی کنید؟ این نسخه بزرگسالان آن است. این خط نقطه‌ای را مشخص می‌کند که ممکن است محصول شما (کارت‌های ویزیت، کارت پستال، آگهی‌ها و غیره) بریده شود، بنابراین مطمئن شوید که هر چیزی که می‌خواهید چاپ شود کاملاً در این خط ایمنی باقی بماند.
کارت سمت چپ تمام محتوا را در خط ایمنی نگه می دارد، در حالی که کارت سمت راست اینطور نیست.

منطقه را اصلاح کنید
این ناحیه بین خط ایمنی و خط خونریزی است. به دلیل عیوب کوچک در فرآیندهای چاپ، این ناحیه کوچک از محصول شما محل برش است.
همه چیز در مورد برند شماست
چه شما یک شرکت تک نفره باشید – و خوشحال باشید که در این راه باقی بمانید – یک استارت آپ با آرزوهای رشد بزرگ، یا چیزی در این بین، برند شما هویت کسب و کار شما و نحوه درک شما است. این فرصت شماست تا مشخص کنید که چه کسی هستید و می خواهید مردم در مورد شما چه فکری کنند.

امیدواریم این اصطلاحات و تعاریف شما را در مسیر ایجاد و بهینه‌سازی برند بی‌نقص و منحصربه‌فرد خود قرار دهند.

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

اصول طراحی لوگو شرکت ساختمانی

11 مرداد 1401 توسط negar molarazi

اصول طراحی لوگو شرکت ساختمانی چه یک برقکار، لوله کش یا صاحب خانه در یک کسب و کار نوسازی باشید، احتمالاً به یک لوگو نیاز دارید. در واقع با داشتن لوگو می توانید اعتبار خود را به عنوان یک حرفه ای افزایش دهید و از رقبا متمایز شوید. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه ایجاد یک لوگو برای شرکت ساختمانی خود بیندازیم. برای سفارش طراحی لوگو شرکتی به آرمکده مراجعه کنید. چرا شرکت های ساختمانی به لوگو نیاز دارند؟ احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که اکثریت قریب به اتفاق شرکت ها دارای لوگو هستند.

در واقع، وقتی یک شرکت لوگو ندارد، مشتریان بالقوه ممکن است تعجب کنند که آیا آنها جدی و معتبر هستند یا خیر. بنابراین، اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار ساختمانی هستید، منتظر ایجاد لوگوی خود نباشید. نمونه لوگوی ساخت و ساز - آرمکده لوگوها برای نشان دادن یک شرکت و ارزش های آن استفاده می شوند.

در یک نگاه، باید بتوانیم ایده ای از آنچه این شرکت به عنوان خدمات ارائه می دهد به دست آوریم. هنگام ایجاد لوگوی خود، به خاطر داشته باشید که اگر یک برقکار هستید، لازم نیست از نماد رعد و برق استفاده کنید یا اگر شرکتی دارید که متخصص در نوسازی است، از چکش استفاده کنید.

عناصر مختلف می توانند به شما کمک کنند تا نمادی معرف و متمایز ایجاد کنید. پیش تر در مقاله وکتور چیست؟ به معرفی وکتور در طراحی لوگو پرداختیم. چگونه برای یک شرکت ساختمانی لوگو ایجاد کنیم؟ برای افزایش شانس خود برای ایجاد یک لوگوی موفق برای شرکت ساختمانی خود، مراحل مختلفی را باید دنبال کنید. خواهید دید، این علم موشکی نیست. نکته مهم این است که به یاد داشته باشید که شما در حال ایجاد یک لوگو برای شرکت خود هستید و نه یک رقیب. مرحله اول: تجزیه و تحلیل کسب و کار و بازار شما اولین قدم برای ایجاد لوگو این است که برای تجزیه و تحلیل کسب و کار ساختمانی خود وقت بگذارید. شما چه سرویس هایی را پیشنهاد می دهید؟

ارزش های شما چیست؟ آیا شما یک تجارت خانوادگی هستید؟

آیا خدمات خود را 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ارائه می دهید؟ آیا در نوع خاصی از ساخت و ساز تخصص دارید یا می دانید که چگونه کمی از همه چیز را انجام دهید؟ همه این سوالات می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که شرکت ساختمانی شما چگونه از بقیه متمایز است. بنابراین، این عناصر باید در لوگوی شما یافت شوند. سپس، مخاطبان هدف را فراموش نکنید. اگر می خواهید به یک مشتری خاص بپردازید، باید در لوگوی شما دیده شود. مرحله دوم: یک نوع لوگو را انتخاب کنید ممکن است از قبل ایده ای در مورد انواع لوگوهایی که دوست دارید داشته باشید. شاید از قبل ایده خاصی در ذهن داشته باشید. مرحله دوم انتخاب نوع لوگو برای شرکت ساختمانی خود است.

هر نوع لوگو دارای مزایا و معایبی است، بنابراین مهم است که قبل از انتخاب نهایی، آنها را بشناسید. برای شروع، آیا متن، نمادها یا هر دو را در لوگوی خود می خواهید؟ کدام جزء را می خواهید تبلیغ کنید: نام شرکت یا نشان خود؟ لوگوهای مونوگرام و امضا فقط متن هستند. سپس آرم نماد وجود دارد. همانطور که از نام آن پیداست، آنها از یک نماد ایجاد شده اند. در حالی که لوگوها و نشان های ترکیبی دارای چندین جزء هستند. برای کمک به شما، توجه داشته باشید که اکثر کسب و کارها، به ویژه شرکت های جدید، اغلب لوگوی علامت ترکیبی را انتخاب می کنند، زیرا این لوگو شامل یک نماد و نام شرکت است. مرحله سوم: یک پالت رنگ و فونت را انتخاب کنید فقط به این دلیل که می خواهید یک لوگو برای شرکت ساختمانی خود ایجاد کنید به این معنی نیست که باید رنگ نارنجی را انتخاب کنید. درست است که نارنجی یک رنگ گرم مرتبط با زمینه ساخت و ساز است که به راحتی جلب توجه می کند، اما شما می توانید هر پالت رنگی را هنگام ایجاد لوگو انتخاب کنید. اگر اکثر رقبای شما رنگ نارنجی را برای لوگوی خود انتخاب کرده اند، می تواند جالب باشد که سایه دیگری را انتخاب کنید. همانطور که احتمالا می دانید، رنگ ها معنی دارند. بنابراین، باید مطمئن شوید که رنگی را انتخاب می‌کنید که با پیام و ارزش‌های شما سازگار باشد. به عنوان مثال، اگر در ساخت خانه های دوستدار محیط زیست تخصص دارید، ممکن است بخواهید از رنگ سبز یا قهوه ای در لوگوی خود استفاده کنید.

اگر خدمات نوسازی برای خانه های لوکس ارائه می دهید، بنفش یا مشکی نیز گزینه های خوبی هستند. سپس، پس از انتخاب پالت رنگ، باید فونت ایده آل را برای لوگوی خود انتخاب کنید. خانواده فونت های مختلفی وجود دارد. این مؤلفه مطمئناً می تواند به شما کمک کند تا لحنی را برای لوگوی خود تنظیم کنید، اما همچنین برای پیام خود. فونت‌های سریف می‌توانند به لوگوی شما جلوه‌ای جدی، سنتی و حرفه‌ای بدهند، در حالی که فونت‌های sans-serif مدرن و در دسترس هستند. چند نمونه از لوگوهای شناخته شده مرتبط با حوزه ساخت و ساز آیا به دنبال ایده برای لوگوی شرکت ساختمانی خود هستید؟ بیایید نگاهی دقیق تر به سه لوگوی شرکت مرتبط با این حوزه بیندازیم.

انبار خانه لوگوی Home Depot ساده و بسیار موثر است. لوگو فقط از نام شرکت تشکیل شده است. با این حال، کنتراست خوب و فونت مناسب نتیجه‌ای را ایجاد می‌کند. لازم به ذکر است که رنگ نارنجی هم در همه جای فروشگاه چه روی لباس کارمندان و چه روی پوسترهای مختلف استفاده می شود. همانطور که در بالا اشاره کردیم، نارنجی رنگی است که به راحتی جلب توجه می کند. سخت افزار خانه Home Hardware یکی دیگر از فروشگاه های زنجیره ای مرتبط با صنعت ساختمان است که از رنگ نارنجی نیز برای لوگوی خود استفاده می کند. با این حال، این شرکت لوگوی مونوگرام را انتخاب کرد. آنها با استفاده از اشکال و حروف اول نام شرکت، شبح یک خانه را ایجاد کردند.

بنابراین، حتی اگر مردم شرکت را نشناسند، ممکن است مشکوک شوند که مربوط به ساخت و ساز و نوسازی است. Réno-Dépôt همه شرکت های مرتبط با ساخت و ساز از رنگ نارنجی در لوگوی خود استفاده نمی کنند. فروشگاه سخت افزار کانادایی Réno-Dépôt در عوض نماد چکش را انتخاب کرده است تا نشان دهد که در زمینه ساخت و ساز هستند. نام شرکت نیز در صورت نیاز به رنگ سیاه یا سفید استفاده می شود. در نتیجه، آرمکده صدها نماد مرتبط با دنیای ساخت و ساز دارد. در ویرایشگر، فقط باید روی نماد افزودن کلیک کنید و به تمام نمادهای موجود نگاهی بیندازید. قطعا یکی وجود دارد که نیازهای شما را برآورده کند. سپس، اگر هنوز به دنبال الهام هستید، بدانید که ما یک صفحه ایده آرم برای شرکت های ساختمانی نیز داریم. از خلق کردن لذت ببرید

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

طراحی لوگو برای مراکز ماساژ و اسپا (قسمت دوم)

04 مرداد 1401 توسط negar molarazi

در مقاله قبل به تعدادی نکات درباره طراحی لوگو مراکز اسپا و ماساژ پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به بحث درباره باقی اصول ساخت لوگو برای این مراکز می پردازیم.
شما می توانید نمونه طراحی لوگو آرمکده را در این لینک مشاهده کنید.
 
بهترین پالت رنگ برای لوگوهای اسپا
هنگامی که ایده ای از گرافیکی که می خواهید با آن کار کنید دارید، مرحله بعدی تصمیم گیری در مورد پالت های رنگی است.
 
همانطور که از نمونه‌های قبلی دیدیم، واقعاً هیچ قانونی در مورد رنگ‌هایی که می‌توانید برای طراحی لوگوی خود انتخاب کنید وجود ندارد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید هر رنگی را که شخصاً دوست دارید انتخاب کنید.
اگر شما هم مدیر یک مرکز ماساژ و اسپا هستید و قصد دارید یک لوگو حرفه ای برای مرکز خود طراحی کنید، می توانید سفارش طراحی لوگو خود را به آرمکده بسپارید.
در اینجا عناصری هستند که باید هنگام انتخاب رنگ برای لوگوی اسپا در نظر گرفته شوند
 
روندها
رقابت
روانشناسی رنگ
بیایید با اولی شروع کنیم. روندها در طراحی از بازاری به بازار دیگر و حتی از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. آنها همچنین تمایل دارند تا حدودی گذرا باشند، بنابراین اگر تصمیمی برای طراحی بر اساس یک روند محبوب بگیرید، همان تصمیم می‌تواند لوگوی شما را به‌عنوان قدیمی و خارج از ارتباط نشان دهد، بعد از اینکه روند ادامه پیدا کرد. (Envy را ماساژ دهید، ما به شما و لوگوی آبگرم بنفش شما نگاه می کنیم.) در نهایت، نکته این است که در انتخاب دنبال کردن یک روند عاقلانه رفتار کنید. مطمئن شوید که واقعاً با شخصیت برند شما مطابقت دارد
 
ثانیاً، رقابت نقش مهمی در تصمیم گیری های طراحی ایفا می کند، به این دلیل ساده که آخرین چیزی که می خواهید این است که با رقبای خود اشتباه بگیرید یا آنها را با شما اشتباه بگیرند. هیچ کس کپی را دوست ندارد! از رنگ‌ها و دیگر عناصر طراحی که خیلی به رقبای شما نزدیک هستند اجتناب کنید.
 
سوم، روانشناسی رنگ های لوگو را در نظر بگیرید. این یک حوزه تحقیقاتی جالب است که در مورد چگونگی واکنش ما به رنگ های خاص، بر اساس جمعیت شناسی، فرهنگ و سایر عوامل بحث می کند. تا حدودی، انتخاب رنگ شما برای لوگوی شما می تواند بر روحیه، احساس و حتی رفتار بینندگان شما تأثیر بگذارد - به عنوان مثال، می توانید با انتخاب رنگ ها، احتمال اینکه آنها به اسپای شما فرصتی را بدهند کم و بیش می تواند داشته باشد. که یا کم و بیش برای آنها جذاب است.
برندهای اسپا و سلامتی به شدت به رنگ‌های ملایم و آرام‌بخش مانند آبی و سبز متکی هستند. از آنجا که آنها اغلب در محصولات و خدمات خود مبتنی بر طبیعت هستند، سبزیجات مورد علاقه خاصی هستند. با توجه به آنچه که روانشناسی رنگ در مورد این رنگ های خاص می گوید، تعجب آور نیست. آبی ها قابل اعتماد، آرام و آرام بخش دیده می شوند. سبزی ها معمولاً طبیعی، سالم و پر جنب و جوش در نظر گرفته می شوند. هر یک از این دو گزینه عالی برای لوگوی اسپا هستند.
 
بهترین انتخاب فونت برای لوگوهای اسپا
در مورد انتخاب فونت چطور؟
 
اول از همه، این امر به ویژه در صورتی مهم است که تصمیم گرفته اید از یک لوگو تایپ اسپا استفاده کنید - به عبارت دیگر، اگر تصمیم گرفته اید به سادگی از نام اسپا خود به عنوان لوگو استفاده کنید.
 
این یک روند فعلی در بسیاری از مناطق است و می توان آن را در برخی از اسپاهای معروف مقصد مشاهده کرد.
 
در میان بازار سلامتی به اندازه علامت ترکیبی رایج نیست (لوگویی که از گرافیک و نام شرکت در کنار هم استفاده می کند)، احتمالاً به این دلیل که اسپا و خدمات همراه به عنوان تلاش های نرم و خلاقانه تلقی می شوند - معمولاً به خوبی نشان داده می شوند. با یک گرافیک نرم و خلاقانه اسپاهای بهداشتی و سایر مشاغل درمانی وابسته به پزشکی نیز اغلب از نشان‌های ترکیبی استفاده می‌کنند.
 
با این حال، صرف نظر از اینکه چه نوع لوگویی را انتخاب می کنید، فونتی که انتخاب می کنید مهم است. باید در اندازه های مختلف خوانا و خوانا باشد. باید در برابر تصاویر پس‌زمینه یا رنگ‌ها به خوبی نشان داده شود. و باید از رقبای شما متمایز باشد.
تا آنجا که از تحقیقات ما می توان فهمید، رایج ترین نوع فونت برای صنعت آبگرم، فونت اسکریپت است. این امر صنعت آبگرم را با بسیاری از صنایع دیگر متفاوت نشان می‌دهد، که تمایل دارند در ارائه‌های ساده و استاندارد به سریف‌ها یا سان‌سریف‌ها تکیه کنند. فونت های خط شکسته یا اسکریپت خلاقانه، منحصر به فرد و ظریف دیده می شوند، بنابراین قابل درک است که چرا اغلب در صنعت درمانی ظاهر می شوند.
 
فونت اسکریپت یک انتخاب عالی است. با این حال، به یاد داشته باشید که فونتی را انتخاب نکنید که خیلی شبیه فونت رقبای شما باشد. خوشبختانه هزاران و هزاران فونت اسکریپت برای انتخاب وجود دارد. ابزارهایی مانند فونت های گوگل منابع عالی برای کمک به شما در محدود کردن انتخاب فونت های لوگوی اسپا هستند.
 
سایر عناصر طراحی گرافیکی برای لوگوهای اسپا
نماد - پیدا کردن یک گرافیک ساده برای بهبود خانه، چه تصویری و چه نمادین، سخت نیست. بسیاری از شرکت‌های بهبود خانه از گرافیک‌های سبک، اغلب تنها با یک یا دو رنگ استفاده می‌کنند، اگرچه به زودی به رنگ‌ها با عمق بیشتری خواهیم پرداخت.
 
نمادی که انتخاب می کنید به نوع کسب و کاری که برای آن طراحی می کنید بستگی دارد. در اینجا چند گزینه محبوب وجود دارد.
 
در کنار این عناصر طراحی “انتخاب بزرگ"، جنبه های دیگری نیز وجود دارد که نیاز به بررسی دارند
 
لوگوی فضای سفید یا منفی. اسپاها خود به منظور ترویج آرامش و آرامش هستند، بنابراین بهتر است لوگو نیز این کار را انجام دهد. عناصر زیادی را وارد نکنید و مطمئن شوید که گرافیک و فونت ها فضای کافی برای تنفس دارند.
سادگی. در همین راستا، ساده همیشه بهتر است. این باعث می شود که لوگوی شما به یاد ماندنی تر، قابل درک تر و بیشتر مورد توجه قرار گیرد. همچنین کلیدی برای طراحی زیبای دلپذیر و آرام است.
نوع تصویر لوگوی شما باید همه کاره باشد و در اندازه های مختلف به خوبی نشان داده شود. مطمئن شوید که آن را به عنوان یک تصویر برداری آرم اسپا ذخیره کنید.
 
نحوه طراحی لوگوی اسپا با استفاده از لوگو ساز اسپا
آیا هنوز هم می توانید از تمام این الهامات طراحی لوگوی اسپا استفاده کنید، حتی اگر یک طراح گرافیک حرفه ای نباشید؟
 
البته که می توانی! طراحی لوگو برای هر بازاری، با ابزارهایی مانند LogoDesign.net، واقعاً هرگز آسان‌تر نبوده است. این الگوهای لوگوی اسپا رایگان را در پایگاه داده عظیم خود ارائه می دهد و موارد دیگر را برای به جریان انداختن آب میوه های خلاقانه شما.
 
مرحله 1 الگوی لوگوی خود را از سازنده لوگوی اسپا انتخاب کنید.
 
مرحله 2 طراحی خود را با فونت ها، رنگ ها، متون تغییر دهید یا عناصر بیشتری اضافه کنید.
 
مرحله 3 فایل برداری مانند PNG، PDF یا JPG را دانلود کنید.
 
بهتر از همه، اگر بودجه شما محدود است، ایجاد لوگو خودتان بهترین راه برای دریافت لوگوی اسپا خود رایگان است.
چگونه از لوگوی اسپا و سلامتی خود در برندسازی استفاده کنید
برندسازی عامل مهمی برای رشد و موفقیت هر کسب و کاری است. با این حال، این یک چالش جالب برای یک اسپا است. اکثر اسپاها در مجاورت مشاغل دیگر مانند میزبانی هایی مانند استراحتگاه ها یا خدماتی مانند ماساژ درمانی هستند.
چگونه می توانید از لوگوی خود به طور موثر در هماهنگی برندینگ استفاده کنید؟
 
در اینجا چند ایده وجود دارد.
 
لوگوی سفر و هتل مربوط به اسپا. اگر اسپا توسط یک استراحتگاه، استراحتگاه یا مقصد هتل میزبانی می شود، طراحی لوگو را در نظر بگیرید که نشان دهنده لوگوی هتل میزبان باشد. ممکن است شامل برخی از عناصر مشابه مانند رنگ ها یا فونت ها باشد. بسیاری از اسپاهای میزبانی شده در تفرجگاه دارای علامتی در زیر علامت کلمه خود هستند که “توسط…” و نام استراحتگاه را ذکر می کنند. برندسازی منسجم به هر دو صورت کار می کند و به نفع هر دو طرف است.
لوگوی مرکز اسپا برخی از اسپاها واقعاً “مراکز اسپا” هستند که انواع برندهای مختلف زیر یک چتر با هم کار می کنند. در این مورد، برندسازی باید شامل لوگوی “چتر” باشد، اگرچه می‌تواند از آرم‌های جداگانه برای هر سرویس استفاده کند، مانند طرح‌های آرم ریکی، آرم‌های آرایشگاه و غیره.
لوگوی اسپا ماساژ. اگر اسپای شما میزبان ماساژ درمانگر است، همین امر ممکن است برای درمانگر نیز صدق کند. آنها می توانند از لوگوی درمانگر خود استفاده کنند، اما باید لوگوی اسپا را در نام تجاری خود بگنجانند.
لوگوی اسپا باشگاه بدنسازی. برخی از باشگاه‌ها نیز میزبان یک اسپای روزانه هستند. باز هم، برندسازی منسجم و هماهنگ برای همه افراد درگیر بهترین کار را دارد.
با لوگوی خود سلامتی را ارتقا دهید
توانجامش دادی! شما لوگوی اسپای خود را برای شرکت مبتنی بر سلامتی خود ایجاد کردید، و وقت آن است که بنشینید، استراحت کنید و بگذارید برای شما کار کند!
 
خوب، نه دقیقا. لوگوی شما برای شما شروع به کار می کند، اما باید آن را در مکان های مناسب قرار دهید تا بتوانید کار خود را انجام دهد.
 
به یاد داشته باشید، آن لوگو سفیر برند است. معمولاً این اولین تماسی است که مشتریان شما با شما دارند و این یکی از بخش های برندسازی است که بیشترین ارتباط را با کل شرکت شما دارد. در حالت ایده آل، شما می خواهید لوگو مترادف با ارزش های تبلیغ شده توسط برند باشد. به همین دلیل است که ماندن در پیام در طراحی لوگو بسیار مهم است.
 
به این ترتیب، کلید برای اینکه یک لوگو برای شما کار کند، استفاده از آن است. این باید در وب سایت رسمی شما، در تمام مواد بازاریابی، در تابلوها، و در صورت وجود، در طراحی محصول و بسته بندی محصول درج شود. آن را قابل مشاهده کنید و پل هایی بین شرکت شما و مخاطبان شما ایجاد می کند.
 
اسپاها فرصت‌های تجاری عالی هستند و اغلب باعث وفاداری مشتریانی می‌شوند که احساس می‌کنند تحت مراقبت و پرورش هستند. با داشتن یک لوگوی محکم، موثر و به یاد ماندنی، هر برند جدیدی پله ای را خواهد داشت که برای دستیابی به مشتریان جدید، تحقق اهداف خود و ساختن میراثی ماندگار نیاز دارد.
 

منبع : https://www.logodesign.net/how-to-design-massage-spa-logo-design-elements-ideas-inspirations

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

تاریخچه برند گوچی

28 تیر 1401 توسط negar molarazi

گوچی - نامی مترادف با مد بالا، لوکس و کلاس، جایگاهی افسانه ای در دنیای مدرن به دست آورده است. این برند افسانه ای برخی از بهترین لباس ها را برای مردان و زنان ایجاد می کند. برند گوچی همچنین برای تولید کالاهای چرمی، جواهرات و لوازم جانبی شناخته شده است.

 

خانه مد افسانه ای دارای لوگوی به همان اندازه نمادین است که در سراسر جهان قابل تشخیص است. لوگوی زیباشناختی فراتر از استفاده از دو G است. ما بررسی خواهیم کرد که چه چیزی لوگوی گوچی را بسیار خاص و شیک می کند. اما ابتدا اجازه دهید ببینیم که چگونه همه چیز برای خانه مد افسانه ای آغاز شد.

 

گوچی: تاریخچه مختصر

رم در یک روز ساخته نشد. گوچی سال ها طول کشید تا جایگاه افسانه ای خود را به دست آورد. و بخش سرگرم کننده همه اینها - گوچی و رم هر دو در ایتالیا هستند!

 

با بهترین نرم افزار طراحی لوگو در این مقاله آشنا شوید.

 

این برند نمادین که توسط گوچیو گوچی در سال 1921 تأسیس شد، شروعی فروتنانه داشت. تاریخچه این برند با تولد بنیانگذار آن در سال 1881 آغاز می شود. گوچیو گوچی در یک خانواده ساده ایتالیایی متولد شد و سرنوشت آن چیزهای بزرگ بود. او به لندن نقل مکان کرد و به عنوان باربر در هتل ساوی مشغول به کار شد.

 

در ساووی، او شیفته چمدان های باکیفیتی شد که برای مهمانانش از سراسر جهان حمل می کرد. حرفه او به عنوان یک باربر او را به درک مد بالا و معنای تجمل برای افراد مختلف سوق داد.

 

گوچی با تمام تجربه‌ای که در لندن جمع‌آوری کرده بود به فلورانس بازگشت و فروشگاه کالاهای چرمی خود را در سال 1921 افتتاح کرد. او تمام تجربیات خود را در کنار به کارگیری صنعتگران ماهر برای ایجاد برخی از بهترین محصولات نهایی به کار گرفت. آنها با هم به زیبایی تمام محصولات را با توجه به جزییات موجود در فروشگاه، دست ساز کردند.

 

به زودی، نام گوچی شروع به گسترش کرد که باعث شد او دو فروشگاه دیگر باز کند. گوچی با کمک سه پسرش این دو فروشگاه را در میلان و رم افتتاح کرد.

 

طی چند سال آینده، گوچی خود را به عنوان یکی از برندهای لوکس پیشرو در جهان معرفی کرد. ستارگان فیلم های هالیوود با پوشیدن لباس گوچی ژست گرفتند و ثروتمندان می خواستند دست خود را روی محصولات این برند پیشرو مد بگذارند. از الیزابت تیلور گرفته تا گریس کلی و جکی کندی، همه لباس ها و لوازم جانبی گوچی خود را با افتخار به رخ می کشند.

با افتتاح فروشگاه های جدید در توکیو و هنگ کنگ، گوچی در دهه 1970 بازوهای خود را به سمت شرق گسترش داد. با این حال، با دعوای برادران گوچی، دوره طلایی این برند به پایان رسیده است. اما، انتصاب داون ملو به عنوان مدیر خلاق تضمین کرد که میراث خانه بزرگ مد ادامه یابد.
لوگوی گوچی: معنا و تاریخ
از نظر برندهای لوکس، نشان گوچی شاید قابل تشخیص ترین باشد. این برند از زمان آغاز به کار خود در سال 1921 تا 1933 بدون لوگو فعالیت می کرد.
 
آلدو گوچی، پسر گوچیو گوچی، در سال 1933 به کسب و کار خانوادگی پیوست و اولویت خود را برای دادن هویت بصری منحصر به فرد به کسب و کار خانوادگی قرار داد. آلدو در نهایت دو «G» از حروف اول پدرش را با هم ترکیب کرد تا یکی از شناخته‌شده‌ترین نشان‌های جهان را به دست آورد – لوگوی دوتایی «G». آلدو همچنین اطمینان داد که این لوگو کسی را گیج نمی کند. بنابراین، او از علامت کلمه گوچی در بالای نشان دوتایی “G” استفاده کرد. لوگوی گوچی از آن زمان تاکنون بخشی از هویت بصری این برند بوده است.
گوچی در طول تاریخ خود از انواع مختلفی از لوگوی نمادین در هم تنیده استفاده کرد اما هرگز آن را تغییر نداد. نماد گوچی در طول سال ها بسیار قابل تشخیص شد. مردم این لوگو را با لوکس و مد روز مرتبط می‌دانستند که دلیل آن تبدیل شدن به انتخاب شماره یک هنرمندان کلاهبردار نیز شد. کلاهبرداران از این لوگو برای کسب درآمد سریع استفاده می کنند، اما با اجرای قوانین جدید، اکنون چنین اقداماتی محدود شده است.
 
در سال 2012، برند برتر مد جهان حقوق لوگوی نمادین خود را از دست داد. به دلیل برخی ابهامات در قوانین مالکیت معنوی بریتانیا، گوچی علامت تجاری بریتانیا را از دست داد. این برند نتوانست علامت تجاری خود را به موقع تمدید کند و در نتیجه برند مد لوگوی نمادین خود را در بریتانیا از دست داد.
 
این برند نبرد سختی در دادگاه داشت. آنها استدلال کردند، “شهرت گوچی ممکن است از طریق ارتباط با یک برند مد غیر لوکس یا کم هزینه آسیب ببیند.” با این حال خیلی دیر شده بود!
 
آژانس‌های طراحی و مطبوعات برتر از سراسر جهان به محبوبیت لوگوی گوچی گواهی می‌دهند. علیرغم اینکه این نماد مورد علاقه هنرمندان کلاهبردار است، گوچی هرگز مجبور به آسیب دائمی به اعتبار خود نشد.
 
معنی
یکی از شیک ترین و به یاد ماندنی ترین لوگوهای مد، نشان گوچی است که هنرمندانه طراحی شده است. لوگو صداقت و عظمت را به تصویر می کشد. طراحی مینیمالیستی به کار رفته در لوگو می تواند به طراحان نوظهور بیاموزد که یک قطعه همیشگی لوگو باید حاوی چه چیزی باشد.
 
این لوگو که توسط آلدو گوچی به افتخار پدرش و بنیانگذار گوچی، گوچیو گوچی، طراحی شده است، دارای دو “G” به هم پیوسته است که از سبک و ظرافت بیرون می آید.
 
سیر تکاملی
1933–اکنون
 
در این بخش، ما به طور کلی در مورد چگونگی تطبیق و تغییر یک لوگو با زمان صحبت می کنیم. نشان گوچی از زمان پیدایش هرگز تغییر نکرده است و بخشی جدایی ناپذیر از هویت بصری برند باقی مانده است. لوگوی گوچی یکی از معدود نمادهایی است که با زمان و صنعت مد در حال تغییر همخوانی دارد. اینکه چگونه لوگو به این حالت رسیده است موضوع مورد بحث بسیاری از طراحان است.
 
پالت رنگ
اگرچه لوگوی رسمی یک لوگوی تک رنگ است، اما این برند در صورت لزوم از طرح های رنگی مختلف دیگری استفاده می کند. از آنجایی که لوگو به صورت تک رنگ اجرا می شود، به راحتی در پس زمینه های مختلف قرار می گیرد.
 
به غیر از لوگوی تک رنگ، غول مد از پالت دیگری استفاده می کند: سبز و قرمز. طرح رنگ به طور کلی در کیف، کالاهای چرمی و کفش به صورت یک الگوی سه راه راه یافت می شود که از سه خط افقی تشکیل شده است: دو خط سبز و یک نوار قرمز در وسط.
 
فونت
علامت کلمه با حروف سرفصل صاف اجرا شده و بسیار زیبا به نظر می رسد. به نظر می رسد فونت ها بسیار نزدیک به Golden Bold هستند. فونت نشان دهنده اعتماد به نفس و سبک برند است.
 
تست لوگو
در حالی که درست است که نشان گوچی یکی از قابل تشخیص ترین نمادهای جهان است، آیا در چهار پارامتری که بهترین لوگوها را از همتایان پایین ترشان متمایز می کند، عملکرد خوبی دارد؟ اجازه دهید دریابیم.
 
مربوط
آیا ارتباط مهم است؟ آیا نمی‌توانیم هر نمادی را برای نشان دادن برند خود انتخاب کنیم؟ چه چیزی یک لوگو را مرتبط می کند؟
 
بله، مرتبط بودن بسیار مهم است، به خصوص زمانی که سوال در مورد هویت بصری یک شرکت باشد. یک لوگوی مرتبط شفافیتی را در مورد اینکه یک شرکت در مورد چیست ارائه می دهد. با ارائه اطلاعات مهم در مورد نام تجاری به تنظیم رکورد کمک می کند.
 
یک شرکت از استراتژی های مختلفی برای مرتبط تر کردن هویت بصری خود استفاده می کند. از پالت رنگ گرفته تا فونت ها و استفاده از نمادهای مختلف، یک شرکت اطمینان حاصل می کند که لوگو دقیقاً دقیقاً در مورد برند صحبت می کند.
 
لوگوی گوچی نمونه بارز لوگوی مرتبط است. علامت کلمه و نماد به وضوح نشان می دهد که شرکت در مورد چه چیزی است. “Gs” در هم تنیده با گوچی که در بالا نوشته شده است مترادف با مد شده است.
 
بیاد ماندنی
اغلب وقتی یک لوگوی خوب می بینید، آن را به خاطر می آورید. همچنین زمانی که لوگوی برند توجه شما را به خود جلب می کند، شروع به یادگیری بیشتر در مورد برند می کنید. هدف یک لوگوی خوب ایجاد یک ارتباط قدرتمند با مصرف کنندگان است تا آنها کنجکاوتر شوند تا درباره برندی که نشان می دهد بدانند.
 
لوگوی گوچی هرگز توجه مشتریان را جلب نمی کند. در کمتر از چند ثانیه با هر نوع مشتری ارتباط برقرار می کند.
 
یکی از مهمترین عناصر یک لوگوی خاطره انگیز منحصر به فرد بودن آن است. لوگوی گوچی واقعاً در همه موارد منحصر به فرد است. دوبل G با قرارگیری بی عیب و نقص، تماشای آن لذت بخش است.
ساده
مغز برای حفظ چیزهای ساده آماده شده است. از این رو، وقتی یک طرح ساده باشد، مغز به راحتی آن را می پذیرد. یکی دیگر از جنبه های مهم یک طراحی ساده، توانایی آن در برقراری ارتباط موثر است. یک لوگوی ساده و مینیمال کاملاً مهم است و در مورد بوش نیست.
 
طراحی ساده را می توان با قیف کردن ایده ها به ساده ترین شکل آنها به دست آورد. استفاده از فضای منفی و خلاص شدن از شر هر لوگوی موجود راه دیگری برای رسیدن به سادگی است.
 
نشان گوچی به همان سادگی است که می توان تصور کرد. با این حال، حداکثر ضربه را می زند. لوگوی ساده گوچی آنقدر قدرتمند است که طراحان و متخصصان بازاریابی از سراسر جهان آن را مطالعه می کنند!
 
بی زمان
یکی از عناصری که یک لوگو را واقعا عالی می کند، بی زمانی بودن آن است. تعداد بسیار کمی از لوگوها به اندازه لوگوی گوچی امتحان زمان را پس داده اند. لوگوی گوچی در تاریخ 80 ساله خود هرگز تغییر نکرد.
لوگوی گوچی در 80 سال گذشته وجود داشته است و همیشه راهی برای تطبیق خود و معاصر ماندن پیدا کرده است. مهمترین ویژگی های یک لوگوی بی انتها این است که همیشه راهی برای مد ماندن پیدا می کند، هرگز قدیمی نمی شود و سازگار می شود. لوگوی گوچی واقعاً یک لوگوی جاودانه است.
 
آرم گوچی در تست لوگو بیش از حداکثر امتیاز کسب می کند. تایم لوگوی گوچی را برنده اعلام کرده است. بنابراین، هر آزمونی که بخواهد بررسی کند که آیا با معیارهای مختلف یک لوگوی نمادین مطابقت دارد یا خیر، بیهوده است.
 
سخنان پایانی
سهم گوچی در دنیای مد غیرقابل انکار است. گوچی از روزهای آغازین خود به عنوان یک تولید کننده کالاهای چرمی تا سرانجام ساخت بهترین پوشاک و لوازم جانبی جهان، راه طولانی را طی کرده تا به آنچه امروز است تبدیل شود - پادشاه دنیای مد. لوگوی نمادین گوچی برای این غول مد نقش بسته است. بی انتها، به یاد ماندنی، مرتبط و ساده، لوگوی گوچی برای مدت طولانی اینجاست.
 

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

چطور بهترین شرکت طراحی لوگو را انتخاب کنیم؟

08 تیر 1401 توسط negar molarazi
آیا می دانید چگونه یک آژانس طراحی گرافیک را برای همکاری انتخاب کنید؟ می تواند یک کار دشوار باشد.
گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید سال آینده را صرف جستجوی وب‌سایت‌ها و نمونه کارهای مختلف کنید و سعی کنید تصمیم خود را تغییر دهید.
آژانس‌هایی در آستان شما و آژانس‌هایی در یک میلیون مایل دورتر هستند.
چه به دنبال برندینگ، طراحی وب یا آژانس بازاریابی محتوا باشید، همه آنها قول می دهند که می توانند کار را برای شما انجام دهند.
یا به زیر نگاهی بیندازید و ببینید آیا ما می توانیم به شما در انتخاب بهترین شرکت طراحی لوگو برای پروژه خود کمک کنیم.
 
1. پروژه خود را ترسیم کنید
اولین کاری که باید در مورد هر نوع پروژه طراحی انجام دهید، یادداشت یک طرح کلی است.
 
این پروژه دقیقاً شامل چه چیزی است؟
شاید شما یک شرکت تازه تاسیس هستید و نمی دانید که از کجا شروع کنید، وقتی نوبت به طراحی کسب و کار می رسد.
می دانید که باید یک لوگو طراحی کنید. با این حال، این احتمال وجود دارد که شرکت تازه تاسیس شما به چیزی بیش از یک لوگو نیاز داشته باشد. اگر تفاوت بین طراحی لوگو و برندسازی را درک نمی کنید، این پست را بررسی کنید تا درک بهتری از برندسازی داشته باشید.
برایدیدن نمونه لوگو های آرمکده اینجا کلیک کنید.

ممکن است 5 سال پیش لوگو و هویت برند طراحی شده باشد.
با این حال، از آن زمان، تجارت رونق گرفته است و شما هرگز زمانی برای مرتب کردن کارت‌های ویزیت یا سربرگ‌ها نداشته‌اید و تصمیم گرفته‌اید اکنون زمان آن فرا رسیده است.
 
داشتن حداقل ایده ای از آنچه پروژه مستلزم آن است به شما و آژانس انتخابی شما کمک می کند.
 
 
اهداف پروژه چیست؟
ممکن است برخی افراد بگویند، هدف طرح کلی این است که “استارت آپ من خوب به نظر برسد.”
 
با این حال، این نقص است.
 
هدف “خوب به نظر رسیدن” ذهنی است و بنابراین قابل اندازه گیری نیست. برای مثال، اگر در حال تغییر نام تجاری شرکت فعلی خود هستید، ممکن است اهدافی مانند:
 
ما می خواهیم برای افزایش فروش ماهانه 10٪ تغییر نام تجاری ایجاد کنیم.
ما می‌خواهیم با استفاده از تبلیغات برندهای جدید، شناخت را در [صنعت خاص] افزایش دهیم. افزایش شناخت از طریق افزایش فالوورهای رسانه های اجتماعی ما اندازه گیری می شود.
وب سایت ظاهر جدید ما سود ماهانه را 1000 پوند افزایش می دهد
هنگام تعیین اهداف برای پروژه خود، به یاد داشته باشید که آنها باید اهداف S.M.A.R.T باشند، به این معنی که آنها پایدار، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان هستند.
 
به عنوان مثال، “ما 1000 دنبال کننده جدید توییتر خواهیم داشت تا رقابت خود را برای برنده شدن یک ماشین جدید تا ماه جولای تبلیغ کنیم. این به افزایش آگاهی از برند در گاراژ خودروی ما کمک می کند.”
 
داشتن 3 یا 4 هدف برای پروژه، به آژانس طراحی شما کمک می کند تا مشکلاتی را که با آن روبرو هستید و چگونه می تواند به شما در دستیابی به آنها کمک کند، درک کند.
 
آیا بودجه ای در نظر دارید؟
در این مرحله اولیه پروژه، ممکن است از هزینه های مربوط به پروژه خود بی اطلاع باشید.
خوشبختانه، مقالات زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا ارقام و ایده های اولیه را ارائه دهید. ما پستی در مورد هزینه طراحی لوگو نوشته‌ایم که امیدواریم رقمی از بودجه شما در پارک توپ به شما بدهد.
 
مهم است که بودجه معقولی برای پروژه خود در نظر داشته باشید، زیرا در مراحل بعدی، این امر به روشن شدن اینکه کدام آژانس های طراحی گرافیک انجام می دهند و با نیازهای شما مطابقت ندارند، کمک می کند.
 
داشتن یک بودجه منعطف نیز ایده خوبی است زیرا آژانس ها به طور معمول می توانند راه حل های مختلفی را ارائه دهند و بودجه شما به آنها اجازه می دهد راه حل مناسب را به شما ارائه دهند. همچنین باعث می‌شود نگران نباشید که محصول نهایی بیش از بودجه‌ای به بازار بیاید.
 
مهلت اجرای پروژه چقدر است؟
آیا مهلت خاصی دارید که باید رعایت کنید؟ اگر اکنون این مطلب را می خوانید و می خواهید فردا برندسازی مجدد به پایان برسد، بهتر است برای بودجه ای که در بالا به آن پرداختیم، آماده باشید تا کمی انعطاف پذیر باشد.
 
واقع بین بودن با زمان خود و آژانس های طراحی به پیشرفت پروژه کمک می کند و احترام و درک شما را نشان می دهد.
 
اگر به دنبال راه اندازی برند جدید جامپرهای کریسمس هستید، تا دسامبر منتظر نمانید.
 
حتی تا زمستان صبر نکنید.
 
حرکت دادن توپ روی پروژه را در مراحل آخر بهار/اوایل تابستان شروع کنید. اغلب اوقات یک ضرب‌الاجل محکم می‌تواند تأثیراتی بر بودجه داشته باشد. اگر کمی آزادی عمل بیشتر وجود داشته باشد، ممکن است بودجه به سمت شما تغییر کند.
 
سخت فکر کنید و با آژانس طراحی انتخابی خود کار کنید، نه در مقابل آنها.
 
همه اینها را کنار هم بگذارید، و یک خلاصه طراحی عالی دارید که می توانید آن را به آژانس ها ارسال کنید. آنها از آن قدردانی خواهند کرد، و این به سرعت بخشیدن به کارها کمک می کند!
2. نمونه کارهایی را بیابید که بازتاب کسب و کار شما باشد
تصمیم گیری در مورد سبکی از طراحی که نشان دهنده کسب و کار شما باشد، می تواند کار دشواری باشد.
 
قبل از رفتن به یک آژانس طراحی، ایده خوبی است که نوعی نقطه شروع را تشکیل دهید. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که بهترین طراحی برای کار ممکن است به سلیقه شخصی شما نباشد.
 
در حالی که باید با کار تولید شده راحت باشید، به اهداف نهایی که در مرحله اول تعیین کرده اید فکر کنید. شما باید سعی کنید احساسات شخصی خود را کنار بگذارید و این واقعیت را بپذیرید که هم خودتان و هم آژانستان به دنبال بهترین چیز برای تجارت هستند.
 
با این حال، ترکیب افکار و ایده‌ها در مورد سبک‌هایی که دوست دارید و نمی‌پسندید، می‌تواند یک کاتالیزور عالی باشد که باعث می‌شود آب خلاقیت به جریان بیفتد. تعدادی منبع عالی در سراسر اینترنت وجود دارد که معدن طلا برای طراحی و ایده های عالی هستند.
 
نگاهی به:
 
Dribbble – یک منبع عالی که توسط طراحان پر شده است و «عکس‌هایی» را ارسال می‌کند (قطعه‌های کوچکی از کار آنها.)
Pinterest – جدیدترین غول رسانه های اجتماعی، پر از تابلوهای گردآوری شده توسط طراحان و علاقه مندان به طراحی.
Creattica - یک گالری الهام بخش که بهترین طراحی، طراحی وب و طراحی چاپ را در اطراف به اشتراک می گذارد.
تحت در نظر گرفتن - مجموعه ای از وب سایت های دارای، برندسازی، طراحی منو و طراحی چاپ.
فراموش نکنید که خارج از جعبه (یا ماشین در این مورد) فکر کنید.
 
اگر هنگام سفر چیزی الهام‌بخش می‌بینید، عکس بگیرید. چیزها را جمع کنید، آنها را برش دهید، یک تابلوی خلق و خو بسازید.
 
می توانید به راحتی در مراحل بعدی یک تابلوی خلق و خوی فیزیکی را اسکن یا عکس بگیرید و آن را با آژانس انتخابی خود به اشتراک بگذارید. اگر یک آژانس محلی را انتخاب می کنید، حتی می توانید آن را در هنگام ملاقات با خود ببرید.
 
آیا شرکت یا برندی وجود دارد که شما آن را تحسین کنید؟
نگاهی به شرکت‌هایی که تحسین می‌کنید ایده خوبی است و می‌تواند به ایجاد تصویر ذهنی از آنچه برند شما در مورد آن است کمک کند.
 
برای مثال، اگر در صنعت رستوران‌داری فعالیت می‌کنید، تنوع زیادی در رقبا، شرکت‌ها و برندها وجود دارد. آیا سعی می کنید خود را به عنوان یک رستوران/زنجیره ای فست فود معرفی کنید، یا غذاخوری شما یک تجربه ناهار خوری خوب است؟
 
این نوع چیزها واقعاً برای یک آژانس خلاق مفید است و واقعاً به آنها ایده می دهد که چگونه به پروژه شما نزدیک شوند.
 
به احتمال زیاد، اگر مرغ سوخاری می‌فروشید، نمی‌خواهید طراحی لوازم التحریر تجاری لوکس را بخواهید. و از طرف دیگر، اگر به دنبال بهترین و باکیفیت ترین مواد ایتالیایی هستید که به صورت کامل سرو می شود، دیگر تمایلی به چاپ 5000 برگه براق A5 ندارید.
3. جستجو برای آژانس
اکنون که یک برنامه اولیه و مقداری الهام دارید، زمان آن رسیده است که جستجوی آژانس طراحی گرافیک عالی را آغاز کنید.
 
شروع در جستجوی شما می تواند دلهره آور باشد و دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است.
 
به عنوان مثال، به سادگی تایپ کردن “آژانس طراحی” در گوگل، مجموعه وسیعی از نتایج نسبتاً بی فایده را به همراه خواهد داشت.
 
در عوض، بیایید نگاهی به آنچه می توانید برای کمک به خود در جستجوی خود انجام دهید بیاندازیم.
 
جستجوی گوگل
همانطور که در بالا ذکر کردم، استفاده از یک اصطلاح مبهم مانند “آژانس طراحی” نتایج کمتری را ایجاد می کند.
 
برخی از نتایج مرتبط خواهند بود، و این عالی است، اما بیشتر نتایج شرکت‌هایی را نشان می‌دهند که برای دیزنی، هوگو باس، پروکتور و گمبل کار می‌کنند و به بودجه‌های 9999999999999 پوندی نیاز دارند.
 
بنابراین، اگر آنقدر هزینه برای خرج کردن نداشته باشید، فکر می‌کنم بی‌خطر است که آن‌ها را از فهرست حذف کنید.
 
یادگیری استفاده موثرتر از گوگل به نتایج جستجوی شما کمک می کند.
 
اگر می‌خواهید قهوه بخورید و با آژانس طراحی خود دست بدهید، ممکن است بخواهید یک مکان را نیز به جستجوی خود اضافه کنید.
 
اگر بتوانید از طریق اسکایپ، تلفن یا ایمیل با طراحان خود برخورد کنید، تمام دنیا به روی شما باز می شود.
 
همه چیز در مورد چیزی است که در این مرحله از پروژه می خواهید.
 
اگر بودجه شما کمی کمتر از آن چیزی است که فکر می کنید ممکن است لازم باشد، سعی کنید در شهرهای اصلی جستجو کنید. اغلب آژانس‌های طراحی در شهرها و روستاها هزینه‌های سربار کوچک‌تری نسبت به شرکت‌های شهر دارند که گاهی اوقات در هزینه منعکس می‌شود.
 
دریبل را بررسی کنید
ممکن است پیش از این، زمانی که در حال جمع آوری الهام برای پروژه خود بودید، به اطراف Dribbble نگاه کرده باشید.
 
اکنون اغلب زمان خوبی برای بازگشت به Dribbble و یافتن اطلاعات بیشتر در مورد افرادی است که برخی از کارهای شما را نشانک کرده اند.
 
اغلب، Dribbble توسط فریلنسرها استفاده می شود، اما همچنین توسط طراحان گرافیکی که در آژانس هایی کار می کنند، استفاده می شود، که در Dribbble به عنوان “Teams” شناخته می شود.
می‌توانید با کلیک کردن روی نمایه یک طراح، اطلاعات بیشتری کسب کنید. آنها اغلب پیوندهایی به آژانسی که برای آن کار می کنند در صفحه خود دارند. استفاده از دکمه “استخدام ما” در Dribbble باعث می شود که ارتباط با افراد را بسیار آسان کنید.
 
می‌توانید کار آن آژانس‌ها را کاوش کنید و هر کدام را که علاقه مند به کار با آن‌ها هستید، نشانه‌گذاری کنید.
 
از «دایره درونی» و آشنایان خود بپرسید
گاهی اوقات، بهترین راه برای یافتن طراحان عالی برای کار روی پروژه شما این است که از دوستان و خانواده بپرسید که آیا توصیه هایی دارند یا خیر.
 
یک وضعیت در فیس بوک ارسال کنید و از کسی بپرسید که آیا پیشنهادی دارد. کمک به دوستان و دوستان دوستان همیشه خوب است (البته به شرطی که با این شرایط مطابقت داشته باشند.)
 
در صورت عدم موفقیت، به هویت برند و وب سایت آشنایان تجاری نگاه کنید، و اگر آنها را تحسین می کنید، تماس بگیرید و بپرسید که چه کسی مسئول کار طراحی است.
 
به عنوان آخرین راه حل، توییتر را امتحان کنید، اما آماده باشید که مملو از ذکرها، پیام ها، ایمیل ها و تماس های تلفنی از سوی طراحان و آژانس هایی باشید که امیدوارند درباره پروژه شما با شما صحبت کنند. گاهی اوقات این ممکن است جواب دهد، اما من شخصا ترجیح می دهم خودم به دنبال افراد مناسب بگردم تا اینکه اجازه دهم آنها به سراغ من بیایند.
منبع: https://www.canny-creative.com/how-to-choose-a-graphic-design-agency/
 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 6
  • ...
  • 7
  • 8
  • 9
اردیبهشت 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

طراحی گرافیکی

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس